УСЛУГИ ЗА ПОДДРЪЖКА НА SQL SERVER ИНФРАСТРУКТУРА:

Услуги за мониторинг, администриране и поддръжка на SQL Server базирани инфраструктури.

Call4Help – Advisory Services

Отдалечена поддръжка и администриране на SQL Server

Поддръжка при инциденти

Call4Help (Call for help) са абонаментни проактивни услуги, с които можете да получите консултация от INSPIRIT по телефон или имейл с време за отговор до 4 часа (ако не веднага). Заявките са за устни и/или писмени технически съвети, съображения, насоки или препоръки, свързани с критични инсталации на SQL Server в средата на клиента.

Отдалечената поддръжка и администриране са проактивни услуги, които обхващат Call4Help услуги заедно с ежедневни задачи за мониторинг, като анализ на логове за грешки, анализ на SQL Jobs, мониторинг на ресурси за определени инсталации. В допълнение, задачите могат да включват управление на обновленията в средата, анализ на производителността, конфигурация и тестване на процедури за възстановяване при проблем и други т. н. Услугите са гъвкави и се предоставят по споразумение.

В поддръжката при инциденти ИНСПИРИТ се фокусира върху случаи на извънредни ситуации, при които е необходима помощ на място от експерти от екипа, с цел помощ на екипа на клиента в облекчаване на критичната ситуация, да се помогне за решаването на проблема и да се намали периода на неработоспособност на услугата базирана на платформата за данни. Поддръжката се основава на брой критични инциденти годишно, в които ще се изисква присъствие на място.

ОБАДЕТЕ НИ СЕ

+359 886 60 07 44

ПИШЕТЕ НИ

office@inspirit.bg/bg

РАБОТНО ВРЕМЕ

Понеделник – Петък: 8:30 до 17:00

ОФИС:

Бизнес Център „Вертиго“

Етаж 3, Офис 3.1

Бул. „България“ №109

София 1404, България